"watashiwa" plan

yo genki desu "yo sihat ke"??
hee maksud watashiwa ialah "saya,aku"...plan yang aku maksud kan ialah apa yang aku rancang kan untuk bulan 6,7,8..3bulan ni aku mesti siap sedia untuk perkara yang bakal aku hadapi...apa perkara yang aku maksud kan?


1.kerja
2.kerja
3.kerja
haha inilah maksud aku..kalau tak kerja keras dalam masa 3bulan ni,masak aku nanti..aku nak apa yang aku buat lepas ni,di berkati..aku nak kerja simpan duit dan buat apa yang sepatut nya..
minggu depan face to face dengan farah..wahh kawaii "cantik"...tak sabar nak jumpa..hehe macam perempuan pulak cara aku kan..eee bakayaro "bodoh"...
aku nak date dengan farah,pergi tengok wayang..malunya..hehe lama tak date..
oi2 aku lelaki jangan nak ngade2 sangat la kan...tumbuk kang (gila ke tumbuk diri sendiri).....
hope everything is gonna be okay :)


bulan depan (7) nak bawa adik2 aku pergi tengok wayang cerita transformer..same juga dengan farah aku nak bawa dia pergi tengok wayang transformer pasal bumbellbee la ni...tak sabar2 nak serbu nanti...oshh...
rindu kat korang adik2...:)


bulan8 dah masuk bulan puasa..akhir bulan8 kita dah raya..aku kena kerja lebih masa untuk dapat kan duit.bukan untuk aku tapi untuk fahmi..aku tak pernah beli pun baju untuk dia selama aku hidup..dia bukan orang asing adik tiri aku jugak..jahat buruk tetap darah daging aku..patut aku beri perhatian sikit pada dia..jadi insyaallah ada rezeki aku akan beli kan untuk nya..tapi aku harap juga yang dia akan pandai berdikari dan pandai jaga diri..aku harap dia tahu macam mana susah nya hidup kat dunia ini...gambarte "berusaha"...
tapi tahun ni,bila tiba hari raya,adakah aku akan kerja atau pun cuti beraya bersama dengan family aku?
daka "tapi" sapa pula keluarga aku?arwah mama dah takda..hmm tak baik aku fikir kan tentang perkara macam ni..shiranai "tak tahu" la kan...


arghh hope tomorrow adalah hari yang terbaik dalam hidup aku dari sebelumnya..tapi aku masih belum jumpa diri aku yang sebenar dan aku masih tak faham maksud kau sue "jujur dengan diri sendiri"....aku masih tercari2 apa makna nya..ya allah bantu lah hamba mu ini yang lemah lagi hina ini..tunjuk kan di mana jalan kebenaran ku...berikan aku kekuatan,kecekalan,ketabahan untuk hadapi semua nya ya allah..kepada mu hamba mu yang lemah ini meminta pertolongan...amin...

No comments:

Post a Comment