i feel suck

14hbjune 2011..
aku update blog ni time aku tengah kje kot..tapi dengan mata yang bengkak tak cukup tidur...memang hari ni aku rasa sangat malas gila2 punya...biasa standard kerja aku boleh buat semua tapi hari ni aku banyak ngantuk...
tapi takpa aku cuti esok nya....hehehe jadi tidur kaw2 la kan....
tapi pukul 3petang mesti mau bangun tengok itu cerita marimar...malam pulak mau tengok itu cerita nora elena coz sudah mau habis lol episode nya..jadi mest mau tengok sampai habis..heee....


masuk tahun ni kan,sudah 6tahun aku tak balik melaka..balik pun kejap2 je jumpa mak rozie time masa ada wedding ada kenduri ada hari jadi mak baru aku balik...tapi mak bedah aku tak jumpa sangat pasal aku tak ready nak jumpa lagi.insyaallah bulan 7ni tengok macam mana sebak mak bedah ade buat kenduri doa selamat so dia suh balik baik aku balik..tak salah pun sekali sekala balik kan..aku pun tak habis kan sangat masa aku dengan adik tiri aku tu si fahmi..ntah aku rasa malas..punca dia la aku lari kl..tapi tu cerita lama..so just forget it,,
just aku happy ada family macam mak rozie even just family angkat tapi semua nya terima aku seada nya...
amin alhamdulillah...


but life aku sekarang ni feel lonely sangat..tak tahu la makin meningkat makin apa yang jadi dalam hidup aku pun tak tau..banyak yang ilang dari idup aku..kawan aku,toke lama aku,jadi pecah belah aku rasa kan macam aku ni pembawa sial je dowh..aku rasa aku ingat dorang yang dah blah dari idup aku...tapi its all not my fault..


1.ma,toke lama aku yang kerja kat cokit dulu,banyak tolong aku tapi tu la tolong dia tak ikhlas pun kat aku...dah banyak perkara yang aku dengar sangat tapi aku diam kan je so aku buat keputusan aku angkat kaki je but mana tahu dia yang putus kan hubungan persaudaraan antara kami sesama islam..aku diam sahaja..


2.asmaa amyra,1time kenal dah macam kawan lama.borak macam2 semua masalah kongsi sama2..aku pun pernah syok kat dia jugak tapi tula dia cuma anggap aku kawan baik aje..sebap kitaorang putus kawan pasal ada sekali tu dia tak faham aku..aku jadi marah sangat2 aku block dia dari fb aku..hurmm....


3.anis,adik angkat aku.kawan yaya..dulu rapat jugak dengan aku..punca kitaorang gaduh sebap bf dia anta sma dalam bahasa jepun..dia sent kat aku balik suruh translate dalam BM but time tu aku tengah sleep..so pagi aku masuk kerja baru aku bagi tau maksud dia..dia marah konon2 aku tak tahu buat tahu..hurm pastu ada lagi tapi malas nak ingat lah..choi....


sapa lagi erk aku pun tak ingat lah tapi sekarang aku dah bosan nak jaga ati dan perasaan orang tapi perasaan aku macam apa je kena balik..tapi ntah la,kadang2 aku biar kan aje perasaan dan hati aku terluka..ey sial la ayat ni phui..tapi apa kisah aku ni memang jenis macam ni..haishh...perasaan yang aku duk jaga sekarang ni sorang je farah...aku jaga perasaan dia sebap aku sayang dia..lama aku tunggu nak cakap aku suka kat dia dah pun tercapai..tapi tak tahu lah sama ada aku ni di hargai ke tak..


nak juga aku orang sayang aku caring aku..tapi ntah laa..dari dulu nasib aku memang sial je memanjang..itu ini tak tahu apa aku buat..tak pandai jaga ati dan perasaan orang..kadang2 aku pun salah juga..ramai ati kawan2 aku guris kan..lagi2 farah selalu je aku kecik kan hati dia..tak faham dia..aku cuba nak faham dia dan tak nak bagi dia rasa apa yang dia pernah rasa sebelum ni..tapi dengan cara aku macam ni..
im not good enough to everyone..i really2 sucks and stupid and i have nothing in my life..aku tak sama macam anak orang lain pemalas gila lembap bodoh..aku pembawa siall je pada orang..


mama i miss you mama ;((

No comments:

Post a Comment