happy father's day


askum kepda semua yang nak baca termasuk juga diri aku sendiri...
dah masuk hari jumaat dah,sekejap je kan..pejam celik pejam celik dah jumaat..aku pun rutin harian aku macam biasa kerja kerja kerja dan kerja dan kerja kerja selagi boleh kerja aku kerja dan kerja sajalah kerja aku....

ahad ni ialah father's day,mesti seronok kan kat kawan2 aku yang ada ayah..hurm aku pun tak pernah jumpa ayah aku sendiri lagi...ntah sama ada dia masih hidup atau tidak kerana aku sendiri tak tahu dia kat mana..arwah mama tak pernah story kat aku pun about ayah..well its ok,anything happen,life must go on too...never give up...
tapi aku beruntung dan bersyukur aku ada ayah angkat juga kat melaka,dah macam ayah aku sendiri dah..so aku boleh la aku wish kat dia,happy father's day ayah..harap ayah sihat dan gembira di samping mak and family...even you are not my true dad but i love you as my dad...tq for accept me in your life and family :)

to my dad,if you still in this world,i just want u know,that i miss you dad,i wish i can see u someday..mom already gone from my life,so i wish u healty and safety and i want to tell u dad,i want to meet u..if u truly my dad,u can sense for what i say..happy father's day dad........

No comments:

Post a Comment