hari khamis

askum yo...
aku nak story tentang semalam hari khamis yang aku jalani kot..haha..
aku terkezut beruk bila kawan yang dulu 1tempat kerja dengan aku,buat hal,buat taik,jatuh kan air muka kami semua..mencuri CPU komputer kat tempat kerja aku...WTF lol...
aku yang baru bangun tidur ni,terkezut separuh beruk bila jimmy call aku...ingat main2 je kot..


aku pergi mekong,budak2 ni pun cakap benda yang sama so benda tu betul la..siap rakaman cctv terang2 tunjuk member kitaorang yang buat kerja tuu..pergh rasa malu la member buat macam i.otomatik nya member kerja aku yang kena pulak..aduhh tapi kira dapat la jugak balik barang CPU tu..aku cakap cara baik dia pun hantar..kalau cakap kurang ajar memang jangan harap dia layan nya kan..tapi sayang la,dia buat kitaorang dah susah nak percaya lagi dah kat dia..huh...


sory to say la kan,if masalah ape pun  antara kau dengan bos,jangan libat kan orang lain..ni budak yang baru kerja kena maki,kitaorang kena maki,tak sial nama nya kau buat job kami dapat habuan maki?jangan macam ni kawan..kau jujur kerja dengan orang,orang pun jujur la nak bayar gaji kau..aku tak cakap aku baik,aku pun serong gak bap kerja,tapi tak susah kan kawan la..


malu bro bila kau buat macam ni,gaji yang tak terbayar rm20 rm30 je kau sanggup buat macam ni..aduhh malu ok..lu dah besar bro,budak2 pun tahu berfikir...malu la sikit..aku hormat kau tua dari aku dan aku anggap kau kawan aku lepas kan kau dengan cara baik je..tolong next time jangan ulangi kesilapan sama bro..behave you'r self..ok...huh....


MORAL: before you guys want to do something stupid,think twice...

No comments:

Post a Comment