I L O V E Y O U D O M O K U N

askum hye guys and miss :) 
what's up yo haha aku rasa aku macam gila sikit kot..pasal apa tau,biasa kita dengar perempuan saje yang selalu beli patung2 kan..jarang la lelaki yang beli patung ni..ada pun just for he'r gf right..or just ada segelintir lelaki je yang beli patung tapi itu pun cover2..tapi aku tak,semenjak patung domo terkenal,aku jadi gila dengan domo..tak tahu kenapa..aku tak minat baju domo tu yang paling penting..


hari ni aku hang out dengan kawan2 aku pergi time's square..sementara tunggu jam 9.30 malam,kitaorang jalan2 dulu la kan..pusing2..aku singgah 1shop ni,aku nampak patung domo and barang2 domo aje..OMG i love it yo.aku beli barang2 domo nak dekat rm100 aku habis kan..just for domo..OMG so cute and gorgeous la domo kun..then aku nampak 1patung domo yang paling besar punya..aku tanya miss tu berapa harga nya..terkejut aku harga nya rm750 malaysia..waw thats suck..
aku jadi macam kaku sekejap..aku rasa kalau boleh nak sangat patung domo yang besar tu..geram gila aku di buat nya lol..mintak2 aku akan dapat patung domo tu nantii..fuhh what a good day today...domo yang aku beli hari ni domo untuk gantung kunci,taruk nset and yang lain2..uhuhuh 


I L O V E Y O U D O M O K U N

No comments:

Post a Comment