transformer 3 dark of the moon

askum yo hye tukang baca termasuk aku hehe...aku nak story moly holy tongki sikit dengan korang pasal movie transformer ni..
semalam aku hang out ngan bj member aku,nak ikut kan mula2 dengan supervisor aku tapi tak jadi..lama aku tunggu nak tengok filem ni,akhir nya dapat jugak..siap 3d beb..maklum lah orang 1time tengok wayang guna 3d jakun sikit :P....
ku hang out dengan bj pukul 3,sampai time's square,nah amik kau,rombongan kenduri aku cakap kau..dengan semangat tak kira apa aku beratur jugak,dapat tiket tapi pukul 6petang...so sementara nak tunggu tu aku dengan bj pusing2 la kan..pergi loyat,bb sambil kumap2 makanan..hahaa terbaik la..siap on9 lagi kat loyat..


start je kul 6 aku dah standby kat tempat duduk aku..ingat kan depan la sangat kan,sebap seat aku depan,tapi kira ok la..screen pun besar,so not bad la tapi mata aku juling sikit hehe 1time 3d kata kan..transformer 3 not bad la,kaw2 city chicago tu kena serang dengan deception..optimus prime penat2 selamat kan kawan lama dia sentinal prime boleh pulak sentinel khianat dia..ironhide mati kena bunuh dengan sentinel..shit..


bumbellbee tetap hero aku..haha bumbellbee pun hampir2 mati tapi 2ekor robot kecik tu selamat kan dia..cilaka laa..megatron style laa.macam pahlawan dari padang mesir dengan kain dia,tapi sayang megatron mati last2 nanti....fuhh watak heroin mekila dah tukar pada awek baru caryl fuhh not bad..haha...
tapi aku still tak puas tengok semalam so hari ni aku dengan bj,kami dah tempah tiket untuk hari ni,siap beli terus semalam lepas tengok..so hari ni pukul 2kami gerak..wayang start pukul 3pm..so yang belum layan kasi layan laa..apa lagii...terbaikk oo transformer 3 dark of the moon.. have funn :)

No comments:

Post a Comment