perkaya yang (Y) buat aku hari ni !

Assalamualaikum readers how are you today ??? Beb 5days more to say goodbye 2011 . 


Hari ni tak tahu nak kata lah kan memang hari isnin hari y macam2 lah . Ishh kejap malang kejap tak . Ada lah beberapa perkara y menyakitkan hati dan tak menyakitkan hati , suka hati . Hari isnin standard lahh kan . 


Balik keje hari ni masak2 makan baru nak tidur ni eletrik takda . Panas aku di buatnya tapi nak buat macam mana sabar jelah p bilik air mandi tidur telinga sumbat mp3 apa pun tak dengar . Malam bangun perut lapar nak makan lagi but terang2 cakap lah erkk aku memang kuat makan . Satu hari paling kurang 6kali makan . Sekali makan 2orang nya makan . Amacam baik tak baik ?? Pasal tu lah perut aku ni susah nak turun sikit but badan aku mendadak naik . Masuk2 kerja suruh orang pergi beli nasi goreng kat kedai member aku , nasi y aku suruh beli tu macam makanan untuk di beri kepada binatang pun ada . Nasi mentah lauk tak masak tak kisah sebap aku suka makan separuh masak tapi y aku hangin nya sayur macam tak goreng ikan bilis basah nasi di bungkus macam nasi untuk makanan anjing . Cas harga pun mak datuk sampai rm6.50 . Aku tak kisah bab makan bape pun harga tapi tolong buat betul2 bila masak . Kalau tak reti masak tak payah masak aku boleh ajar kan dan jangan buat makanan aku macam makanan haiwan . Aku cukup pantang orang macam ni . Tetapi sakit2 hati ku terubat dengan kemenangan red warrior apabila MANCHESTER UNITED menang 5-0 lawan wigan . Haishhh aku macam tak caya je kan apa lagi aku macam musang tak duduk diam lah kan hehe tapi orang pertama y aku kecoh aisyah . Hee maaf awak saja je nak gurau2 :P 
Nasib baik lah kan MU menenangkan hati aku malam ni dengan kemenangan beliau tahniah :-D


Glory manchester united congrats and next time you must win again red warrior :-) 


No comments:

Post a Comment