Azam tahun baru gua

Assalamualaikum readers and followers all :) 


Today is 26 december 2011 . Just few more days untuk masuk tahun baru . Wow gila cool HAHA :P 
Well nak kongis sikit azam tahun baru di 2012 akan datang and this time i will make sure i made it !! 


Dah bertahun azam aku semua nya tak menjadi . Sebap nya niat aku tak betul . Biasa lah orang cakap apa saja perkara y kita nak lakukan mesti ada niat baru menjadi . Sebelum ni aku cakap je nak itu ini sebagai azam tahun baru tapi apa pun tak jadii sebap niat dalam hati tu tak betul . Tu y sampai sekarang ni aku still macam ni apa pun takda . Tapi insyaallah aku dah nekad azam tahun baru aku pada 2012 mesti aku penuhi . Insyaallah tahun depan juga aku mungkin dah naik pangkat then pada masa tu aku tak kan fikir kan tentang lain lagi dah kecuali kerja amal ibadat dan ilmu agama y telah aku tinggal jauh selama ni . Aku pun malas nak fikir benda2 y takda makna untuk aku lagi dah , "Biarlah orang nak cakap kita jahat dan teruk macam mana pun kalau itu yang mampu membahagiakan hati dorang :) " Haa aku pun tak kisah kalau ada kawan y tak nak kawan dengan aku ke apa ke its ok . Aku tak kisah kalau korang tak nak tegur aku pun . Malas nak bertekak . Aku pun nak jaga mak angkat aku y kat melaka tu and adik tiri aku y degil macam kayu tu . Mengalah kan zaman remaja aku jahat dia tu . Aku harap aku boleh kecapi apa y aku nak kan pada tahun 2012 nanti insyaallah . Y penting niat .  Keperluan asas dan keperluan harian itu sangat penting bagi ku :) 


Just update ringkas2 je nanti baru update y selebihnya y penting hidup kena ceria :P 

No comments:

Post a Comment