Nak sentap ngan aku ?? HAHA :D

Assalamualaikum readers and blogwalking and friends kenal or tak never mind HYE :D 


Hye peeps i want to ask you something . How is it you're feel when you're friends talking trash about you ?? At facebook and twitter and calling you are a scumbag ?? Wahh mesti ada y antara korang rasa sakit hati kan HAHA but not me . Sebap apa aku tak tau . Kita tak boleh nak memuas kan hati semua orang right you people know it but bila orang tanya kita pendapat and bila kita dah beri pendapat kita but if you cannot accept so terima saja . Jangan jadi kan " ok kau sentap lebih " sebagai alasan ok . Aku silap kau pun silap tapi jangan fikir diri kau always right and aku wrong . Sentap lebih lah apa lah habis orang lain pun y kau marah semua sentap lebih lah macam tu ?? Kau maki aku sebelum ni aku diam lagi aku biar je kau bodoh2 kan aku . Aku diam je bila kau marah malas nak layan kang jadi lain plak kan . Aku marah kat kau macam mana sekali pun aku tak pernah perli kau kat fb , twtiter , call you a scumbag , fuck you , i never do that . But aku terkejut and i'm smiling when i see this in you're profile " friends " :) 



Wahh subarashi " Hebat " kau wahai my beloved friends . Kau tahu tak aku always anggap kau friends y memahami aku always ada dengnan aku . We hang out together tengok wayang hu ha hu ha bersama . You me friends all of them . Beb if i'm wrong i'm so sory beb but i never do like this to you . I thought i can trust you . Even kau tak mendtion kan nama aku tapi aku boleh tahu siapa y kau marah . Kita kenal dah lama aku anggap kau adik aku kau cita masalah kau kat aku and aku cita masalah aku kat kau we shared it together . Kau tau tak tak semua orang suka dengan cara kita y jenis cepat melenting . Temper kemarahan kau tu beb control lah . Kau jugak pernah cakap kat aku umur dah tua perangai macam budak2 but is it you talking about youre self beb ?? I think yes you are talking about you're self . When you read what update it in my blog if you wanna hate me go on . I dont care . Aku dah muak nak jaga hati orang aku dah bosan nak jaga hati kau selalu tapi hati aku macam apa je . Aku ni macam sampah je pada kau . Find me when you want throw me when you dont like it . Haha what is that . I remember what you call me , a scumbag . Beb kalau kau rasa aku kawan kau aku ada je beb kat sini . Kau tau mana tempat aku kau tau no aku and you know it everything but bukan sekarang ok . Aku rasa better kau pergi belajar dengan sapa2 nak control temper kemarahan kau tu . Jangan risau aku takkan update status kat facebook or twitter about you or calling you a scumbag . Hahaha i will not do it because my friends is not scumbag . But aku tak pernah benci kau just disappoint je ngan kau . Its ok beb aku always smile because i love you sista . Aku dah anggap kau macam adik aku . Sekarang kau akan rasa diri kau hebat kerana kau berada di atas but jangan terlalu bangga kerana setiap manusia pasti akan jatuh . Hari ni hari kejatuhan aku tetapi aku bersyukur kepada ALLAH sebap aku masih lagi hidup dan aku terima what i am . So bersyukur lah beb who you are dan bersyukur dengan apa y kau ada :) 


 I always smile just like my brother " dwayne the rock johnson " . Weyhh bro aku jeles ngan badan hang nanti aku nya badan macam hang lah tak caya hang tengok bang :D 

Sory jika english aku tak betul just nak poyo je :'( 

No comments:

Post a Comment