1 Hari layan movie tak balik rumah :D

Assalamualaikum semua wazzappppp :D 


Asal aku update blog je mesti time2 pagi orang duk syok tidur aku je tak reti tidur pasal aku kerja pagi lah hee . Ehh nak story sikit lah pasal hari ni . 


Hari ni lepas sembahyang je jumaat aku balik rumah cuci baju kemas2 rumah siap2 nak keluar . Ntah tak tahu kenapa hati aku tiba2 nak keluar tengok wayang . So dengan berpakaian seluar short pant  , t shirt biasa and sweater , flipper slipper berwarna hijau hitam . Aik semua kat badan aku apa aku pakai nak bagi tau ke ?? Siot je aku kan kah3 :P . Then aku menuju ke time's square dengan slambe nya . Menuju ke tingkat 3 and beratur untuk membeli tiket . Movie pertama y aku tengok petaling street warrior :D 


Wahaha mula2 aku tak faham kenapa tajuk filem ni ialah petaling street warrior . Tak menunjukkan petaling street nya jalan langsung . Asyik bertekak je dalam filem tu so aku layan macam tu jelah . So bad to not bad lah movie tu haha . Then next movie is Mission imposbile4 :D 


Awsome boss ini movie . Tingakt 10 GSCmax lak tu 2D bukan 3D tau :P . Memang gempak gila lah . "No back up no plant no choice " lebih kurang macam tu lah dia nya tradmark . Sebap nya kali ni dorang takde backup dari geng dorang langsung hanya dorang ber4 je . Y jahat buat plan lagi bijak dari dorang sampai kan pihak rusia ingat amerika nak bermusuh dengan rusia lah . Well maklum lah rusia ni canggih kot dia punya roket tu . Ehh tak tahu sangat lah pasal negara mana senjata y canggih ni bukan expert bebeno . Y penting movie MII4 memang terbaik . Jeremy renner smart dowh . Movie ke3 aku ialah songlap :D 


Kalau bukan kerana shaheizy sam aku tak kan tengok filem ni . Tapi filem ni ramai orang cakap tak best . Ish korang kena faham setiap filem ada maksud2 nya . Filem songlap ni mengisah kan tentang kisah perdagangan manusia y terjadi kat malaysia ni . Jual bayi y baru lahir , palsu kan surat beranak , rumah pelacuran and macam2 lagi . Korang kena layan dulu baru tau best ke tak jangan layan filem atas sebap nak tengok2 kosong je . ok :) 


And Tomorrow ( sabtu ) aku nak p tengok filem alvin and the chipmunk pulak hee :D 


Lama aku tunggu nak tengok filem ni kot . Hee ni first time aku layan movie banyak2 macam ni . Dari tengahari sampai lah ke malam . Pukul 11malam baru balik sampai rumah baring kejap masuk kerja . Balik jalan kaki plak tu dari time's square sampai chow kit . Best der jog time2 malam :D . Aku pun tak tahu kenapa sebenarnya dengan aku . Tiba2 rasa lonely . Sebap tu aku hangout sorang2 tak nak ajak kawan2 . Lagi pun memang aku dah selalu sangat keluar sorang2 ni . Sory yo memag dah biasa keluar sorang2 :) Bila aku jadi macam ni sorang je y faham aku ira .  Hanya dia sorang je y faham aku ;( . That's y i love he'r so much . The best sis and friends i ever have . Nanti aku sotry lagi lah pasal benda ni besok ke . Y penting kita enjoy puas2 . Hidup kena ceria always senyum ngee :D 


Wakiwaki :P 

No comments:

Post a Comment