My day -.-

Assalamualaikum semua . Good morning . Kalau kat jepun sebut "ohayogozaimasu" ^^ 
Prak prak prak ada jugak topik aku nak update kan haha punya lama aku fikir sekarang baru dapat hoho lama betul . Aku nak story lah apa rutin harian aku kat rumah dan seharin aku tu,apa y aku buat . Well boring jugak lah haha so lets start the story . 
As usual everyday aku kerja memang tak cuti sebap nya if cuti pun kat tempat kerja aku jugak aku lepak maen internet sampai 8jam camtu lah . Balik kerja pagi dalam pukul 10pagi macam tu lah senang cerita kan , sampai rumah aku selongkar kan bilik aku menjadi bersih mana tau sepah2 ke kan sebap kadang2 sebelum aku pergi kerja aku tak sempat kemas bilik aku chaw camtu je sebap nak cepat ( malas betul -.- ) haha . Then siap kemas bilik aku mandi2 masak2 makan sambil layan cartoon beb . Nak gelak ?? Gelak lah ada aku kesah HAHA . Itu dah kira macam hobi tau then bila siap makan aku akan on9 jap , saje buat status y aku rasa nak buat and looking her ;) 
Adalah orang tu kan kita tengok dia hari2 , kira macam stalker la kot kan Tengok mana tau ada komen2 dia ke hehe gataii na :P 
Kalau ada aku balas lah kan takde aku terus tidur . Tapi y pelik nya bila tengahari je atau bila aku tidur 2 3jam mesti terbangun tak tahu nape . Mula lah ke dapur mendapat kan askar2 ku seperti kuali,senduk,minyak and magie dan geng2 y sepatut nya lepak dengan nya . Kadang2 pun bla petang tak tahu nak buat apa aku pergi joging kat titiwangsa . Sory der gua joging sorang2 pun boleh der takde hal pasal gua dah bese dah . Balik agak2 maghrib dah lepas lah baru sampai rumah . Badan pun letih bila lepas mandi terus aku zzzzzzzzzz tapi sebelum zzz pun aku akan curi2 on9 kejap untuk tengok dia :P
Alah takyah on9 untuk tengok dia pun takpe photo ada kan :) then baru lah aku tidur . Bila dah pukul 11 atau 12 tu baru bangun untuk siap2 pergi kerja kadang2 tak makan . Bila sampai tempat kerja mula dance2 nak cari makan . Bila dah masuk kerja tu 1thing aku buat on9 dulu tengok dia :D
Mesti mau tengok dulu baru hati aku lega hehe . So tu jelah aku nak update dulu pasal masa aku update ni tak banyak aku kemas banyak barang lagi ni . Ishh adalah nanti aku story pasal dia erkk but better kami berkawan dulu if ada,adelah :) 



Girls You're So One In a Million You Are Baby You're The Best i Ever Had

No comments:

Post a Comment