terima kasih HAHA :D

askum hye rakan blogger sekalian alam dan kawan2 yang kenal aku :)
selamat berpuasa ya korang semua ade tinggal tak ?? HAHA aku ade tertinggal sebap tak sihat lol...lagi berapa hari je kot nak raya so korang dah shoping ke belum ?? kalau belum jom ramai2 sabtu ni p shoping..HAHA syok sikit kan..ha hari ni aku nak kongsi satu story sikit..rupa2 dekat fb ade satu page duk kasi femes kan aku lah..tak sangka pulak aku..korang agak2 ade yang tahu atau pun teringat lagi tak pasal adinda milano mengaku takde dara tu ?? bagus lah kalau ade yang ingat.. HAHA kan hot cerita tu sampai masuk paper semua,ha aku ade lah komen sikit kat page yang selalu duk mengutuk orang ni..jap erkk...


KLIK UNTUK LIHAT

kalau di fikir kan balik ape hak dorang kan nak maki2 budak tu ?? memang lah salah dia sebap kecoh2 tapi tak yah lah dorang nak maki sampai mak bapak dorang pun kena..kan tak elok..so aku tegur sikit je,tak banyak pun..tibe2 ade pulak mamat mana ntah copy print kasi femes aku..ya allah thank you so much lah kan..kutuk2 belakang aku,cerita gebang belakang2 keling mabuk punya style la der..sini depan kasi hadap lah aku kentut kat muka korang tengok..HAHA 


klik korang baca lah sendiri..tapi bukan aku je yang femes,kawan aku pun ade.salah satunye,fiq lipas hensem.. HAHA dunia2 :) 
kalau korang nak femes jugak,pergi lah kat page anti pavilion kl kids tu..kesian page tu weyh,sebap nya publisity murahan... HAHAHA :D 




No comments:

Post a Comment