target this raya

askum :)
hari ni dah masuk puasa yang ke 13 kan ?? so masa pun dah tak banyak kot..lagi berapa minggu,2minggu macam tu lah kita nak raya kan..so macam2 lah yang kita nak beli kan..aku pun macam tu lah..aku target 2barang lah yang betul2 aku nak..tak masuk baju raya tu semua..



BLACKBERRY curve,mula2 aku tak minat tapi tibe2 je aku jadi minat tak tahu kenapa lah kan..so aku target nak amik BLACKBERRY jugakk..alah rm400 je kot..tapi aku bukan orang kaya nak beli mahal2 ni..tu je yang aku mampu :) 



aku dah lama nak ade motor sendiri,so camna pun insyaallah dengan bantuan bos aku,mintak2 akan dapat motor LC tahun ni..insyaallah amin...

uhuhuh harap2 lah kan aku dapat 2benda ni..tak dapat LC dapat BLACKBERRY pun jadi lah...tuu je..mungkin pada orang lain,senang je nak dapat 2benda ni kan,tapi aku macam susah je..uhhhu aku usaha sendiri,kerja sendiri,lagi pun macam aku cakap jugak,aku bukan anak orang kaya :) 

No comments:

Post a Comment