keistimewaan nset sony ku

askum hye good night to all semua pembaca dan stalker yang singgah if ada lah kan..haha...
malam ni aku nak story sikit dengan korang tentang nset kesayangan aku ni..haha nset ape,nset sony ericson k660i...haha jom baca ape keistimewaan nya dan punca nya ialah 3kali jatuh berturut2...

  1.  button lock tak ley tekan..tekan button lock sekali button 7pun keluar..ape pun tak boleh...
  2. tekan button 1,keluar huruf kat button no7..kadang2 tertukar sampai ke huruf S..hebat...
  3. orang sent mesej,aku nak balas,baru tekan 5 ke 6 huruf,terus jem,langsung tak ley gerak..
  4. selalu dah pandai padam sendiri..tak suruh padam pandai padam..bagus sangat2...
  5. kadang2 ade button yang aku tekan huruf lain,huruf lain yang keluar kan punda nama nya...
  6. bila orang call aku,dia akan bunyi macam gangguan signel..shit...
ha itu lah dia kelebihan tentang nset aku yang warna hijau keputihan sengal k660i ini..korang ade??
tak ade kan??haha jangan jeles kerana aku memang tengah menunggu nset baru aku sampai,kemudian nset ni,siap2 lah ke rumah baru kau ok..jangan salah kan orang yang mencipta kan kau nset,kerana setiap kali nya kau memang merosakkan..haha gila la aku..

No comments:

Post a Comment