ayat sial haha

aku nak share sikit dengan korang tentang satu perkara ni..hehe memang sial ayat nya...jom baca :)


  • "SeSungguhNya Aku Ini Seorang Yang Jujur , Adi| , Pas , Umno , DAP , Ikh|as , Tak Sombong , Baik Hati , Pengamal Ilmu Separa Keras , Pandai Membuat Lawak Untuk Pelbagai Peringkat Usia Dari Yang Berumur 1 Tahun Hingga Ke 67 Tahun , Tidak Mudah Menga|ah , Berpantang Aja| Sebelum Maut , Seorang Yang Prihatin , Tidak Kisah Apa Orang Mau Kata...Lu Lu Gua Gua...Lu Makan Bahulu...Gua Pun Makan Kuih Bahulu....Lu Jaga Tepi Kain Lu...Gua Jaga Tepi Kain Lu sekali Leh Tak!! Aku Suke Menoreh Muke Orang Yg Suke Merogol Kanak-Kanak...Tidak Ketinggalan Juga...AKu Amat Gemarkan Memijak Kepala Orang Yg Suke Meragut Beg Dan Yg Suke Meragut Lalang...Sukan Yg AKu Minati Adalah Renang.....AKu Pernah Memasuki Acara Lari Di Dalam Air Bersama Mak Cik Rosnah Yg Hampir Pupus Di Muka Bumi Ini....Dan Pernah Memenanginya Di Sukan Olimpik Satu Ketika Dulu...Namun Acara Itu Sekarang Sudah Tiada Lagi....Terpaksalah AKu Mempelajari Acara Yg Agak Mencabar Juga Yg Itu Terjun Papan Injal 100 Meter Dari Jarak Muka Bumi Ini...Itulah Serba Sedikit Tentang Diri Aku. Kalau Nak Tahu Lebih Lanjut; Boleh Lah Tanye Di Kuanter Pertanyaan. Sekian Terima Kasih"
hahah amacam ayat ni..hebat tak??cam sial la phuii hahah selamat membaca :) 

No comments:

Post a Comment