Azam tahun baru Wahhhhhhh !!!

Assalamualaikum hallo back . Jam 4.28am and i's still not sleep because i am working right now peeps HAHA . I already finish it update my other blog 
--> http://kitakitasahaje.blogspot.com/ . come to visit and thank you :) . And weyhh bukan senang blog kita ni nak di kunjungi orang tau . Walaupun blog kita tak seberapa cantik and maybe tak terkenal but when i see lyssa secret comment at my shoutbox , wow i feel like ehem . Dont know to say HAHA . Ha tak kenal siapa lyssa secret ? Ish2 blog dia tercantik and aku mendapat kan tuto dari blog lyssa . Jom singgah kejap blog lyssa --> http://www.lyssasecret.com/ . Ha kalau ada y kenal bagus lah kan HEE . And thanks lyssa sudi singgah blog i ok ;) . So back to the top my topic today is azam tahun baru aku . Hey guys kita dah nak semakin masuk tahun baru ok . Dont you guys relise something ? Sekejap je kot masa berlalu and mana tahu azam2 kita sebelum ni tak tercapai lagi kan . So we cannot give up . Kita kena kuat semangat untuk mencapai azam tahun baru kita . Macam aku,3tahun aku nya azam tak tercapai lagi but i want to make sure and insyaallah next year in 2012 i will made it . Apa azam aku ?? Jom baca kejap kat bawah serbu !!


1.Aku nak keluarkan kereta idaman aku myvi . Insyaallah di mana ada kehajatan di situ akan tercapai HAHA  . Bukan apa dah nak masuk umur 24ni apa pun takde susah jugak kan . Nanti nak balik melaka nak jumpa mak ayah susah jugak nak pergi mana2 kan . So insyaallah harap2 aku dapat keluar kan kereta aku sendiri amin :) 


2.Aku harap aku dapat mencari diri aku y sebenarnya nanti . Semakin lama kita semakin tua bukan semakin muda jadi harus lah kita mengingat kan diri kita selalu dan amalan2 kita di dunia ini . Dan aku juga berharap ALLAH menambah kan rezeki aku kerana aku ingin memberi kesenangan kepada adik aku fahmi dan juga mak ayah aku kat melaka . Even mereka semua keluarga angkat aku tapi bagi aku mereka sudah memang keluarga betul aku . Jadi dah tiba masa untuk aku balas jasa mereka walaupun kadang kala aku tidak sependapat dengan mak bedah tapi tanggungjawab harus di lakukan . amin :) 


Mungkin ini sahaja dulu azam2 aku y harus aku kecapi dahulu . Kalau banyak2 kang macam plak aku boleh buat . Haishh orang tamak selalu rugi harus ingat tu ya . Berdoa pada ALLAH dan meminta pertolongan dari nya amat penting sekali . Jadi insyaallah moga2 azam2 aku ini dapat di kecapi amin :) 


Ketika aku mengupdate blog ni,aku juga sedang berdoa dan berharap si dia tabah menghadapi dugaan y dihadapi nya sekarang kerana tadi tengok cara dia sedang bersedih . Dan aku takut nak ganggu dia . Perempuan ni kalau marah kadang2 macam harimau hehehe maaf ya harap awak ok ^^ 

No comments:

Post a Comment