pembaca blog y tak ikhlas -,-

askum hye ^^ . hari ni aku nak bukak topik pasal pembaca blog y tak setia bolah tak ?? HAHA bukan ape lah kan cuma kadang2 sesetengah pembaca ni poyo lah . tengok blog y tak ok tak menarik tak nak komen tak nak baca lepas tu komen kat shout box ' hye follow me i follow u' . wtf ! bukan nak kata aku nye blog bagus ok blog aku pun tak lah sebagus mana cuma rasa macam tak di hargai la . aku update blog dah tentu nak bagi orang baca kan tak kan nak buat hiasan je kot . aduiii aii hargai lah kawan2 blog y menulis ni k . penat tau dorang tulis karangan baek buruk ke . but pada aku suka ati korang lah erk . aku tak kisah pun ade y komen or tak pasal dah faham sangat perangai manusia ni . y komen tegur aku tu tq alhamdulillah and aku shout box kat blog dorang balik . so hargai kawan2 blog kita ^^ 
ni lagi satu hal,kalau rasa blog ko terbaek terbagus and terhebat,tak perlu ko masuk blog orang ko nak lempar kan kata2 y agak kurang menyenangkan boleh tak ?? mesti akan menimbulkan rasa sakit hati kan sebap nye bila ko dah kutuk2 blog orang kat shout box,semua orang akan baca . then bila owner reply ape y ko tulus ko tak reply pun pasal ape ?? pasal korang buat tak tahu je . then bila orang laen baca tak sedap lah kan . ini dahla ko lemparkan kata2 y tak sedap di baca contoh nye ade sorang mamat tu pernah tulis akt shout box aku "jangan marah kalau takde orang y komen kat blog ko ni pulak hahaha" ! wtf ! perlu ke untuk ko kata2 macam tu ?? kata2 ko tu umpama satu hinaan tau tak ?? then bila aku reply ko senyap ! jangan berlagak bila ramai orang komen blog ko tu tak bermakna orang suka kan blog ko tapi orang tertarik saje so laen kali kata2 tu tolong jaga sikit lah ya . 
blog aku tak secantik blog2 korang y pernah masuk pertandingan ke ape2 ok simple2 je . korang suka korang komen like share or what ever as u like but please be nice bila berkata2 tu ok . sory to say aku tak pernah mengutuk blog orang y lebih buruk dari aku pun pasal aku tau blog dorang lebih baek dari blog aku so jaga ati kawan2 blog kita . peace ^^ 

10 comments: