nape tak jadi?? :(

askum hye blogger and semua nya ;) 
korang buat ape yo??buzy tak??uhuh pasal aku memang buzy kan diri aku dengan blog,edit itu ini tapi ade benda yang tak jadi lah..tak tahu kenapa..ade 4 5tuto yang aku dah follow ikut step but tak jadi :(


grrr kenapa tak jadi??bagi tau 

tuto nye ialah "letak button like untuk blog".....
ok then 

<iframe scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" style="border: medium none; overflow: hidden; width: 280px; height: 40px;" src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http://URL-ANDA.blogspot.com&layout=standard&show_faces=false&width=280&action=like&font=arial&colorscheme=light&height=40"></iframe>   

aku dah tukar url blog aku but bila save,bila aku try like,tak jadi.error..kenapa??aku suh kawan aku tolong like pun tak jadi lahh..grrr what's the problem with this tuto??bukan satu tuto ni je aku try buat,semua nya lah..same je...so kalau2 korang ade yang tau camna and ape sebap nya bagi tau aku ok ;) 

No comments:

Post a Comment