fuckkk !!!!!!


y vegita photo's is here??because today is suck !!! aku betul2 fedup and sakit hati gila lah...dahlah penat kerja semua tak hilang tidur tak cukup,member meninggal lagi,fikir kan pasal  benda lain lagi,ade je benda yang dia nak sakit kan hati aku lah..aku penat weyh kerja tau,aku tak abai kan kau pun langsung atleast aku ade mesej call kau tahu..and aku buzy pun ade sebap2 dia..kalau aku buzy dengan kerja2 aku,kau boleh tolong ke aku kat sini??mesti tak kan..sama dengan aku kau sibuk study kat sana aku ade nak tolong kau??takde sebap memang aku tak boleh nak tolong tapi aku ade lah jugak nak bagi kau semangat..cukup ape yang aku kena ok..kau sama kan aku dengan jantan2 yang pernah buat kat kau aku diam lagi,aku biar kan kau bodoh kan aku,tapi ish kau wall kat fb kau tentang aku diferent kepala buto babi ape lah sial...aku hormat kau study ape semua kau ingat aku kat sini nak main betina goyang sana sini ke ape??nak perhatian lebih pun pada2 lah sikit..bukan sepangjang masa aku dapat nak manjakan kau..aku sibuk..ni dah masuk bulan puasa..lagi banyak kerja aku nak buat tau..otak ade tak??kau duduk tempat aku maeh tengok..tukar tempat dengan aku tengok..aku ingat kau boleh faham aku tapi kau stress kan aku lagi...aku sayang kau bukan main2 tapi faham2 lah bila orang buzy..aku buzy cari duit bukan cari chia ke ape..aku tak pernah sama kan kau dengan perempuan2 yang pernah buat kat aku...tolong lah,aku letih lah break cari baru..aku bukan jenis tu lah pundekk aku jenis mulut kurang ajar bila aku dah sakit hati..bila kau baca ni kalau kau nak benci aku kau benci aku tapi kau fikir lah baik2 ok..kau nak hate aku ke,sumpah aku ke,up to you lah weyhh..dah terlalu ramai yang nak cakap aku macam2..kalau kau pun nak jadi salah seorang dari dorang,sila kan..aku redha jew...tapi ingat lah sendiri..aku bukan curang kat kau aku super duper buzy dekat tempat kerja demi bulan puasa ni,bukan untuk aku tapi ramai lagi aku nak tanggung...ingat sikit kau tak rasa ape aku rasa...!!!!!!!

No comments:

Post a Comment