the saturday suck but cool




argh wtf betul hari ni takda mood gila aku di buat nye..semua nya gare2 anak bos aku tuduh aku buat benda yang aku tak buat..perghh punya aku caya kan dia tapi dia boleh tuduh aku balik belakang2..tak puas hati pasal benda tu cakap jelah tak yah tuduh aku..tapi tape,tunggu je tengok besok siapa kena..tak cukup dengan tu,ade pulak lagi yang tuduh aku keluar "date"..!!!ish padahal dah tau aku keluar dengan kawan2 aku,sampai aku kena sound dengan ira lagi..masam muka member aku tengok aku takda mood..sorry sangat2 weyh tapi sebap korang jugak aku gelak kaw2 hari ni..


inilah orang yang kasi aku senyum sampai jatuh tadi kat pavilion..haha thanks kat korang (ira capit nabila) (^_^) sayang korang weyhh haha next time kita hang out lagi ok..and myra tak lupa jugak kat u,sebap u pun sama ade hari ni even sekejap kita jumpa tapi we meet jua hehe nanti kita hang out lagi ok..arigatogozaimasu minna san 'thank you my friends :) ' ......

No comments:

Post a Comment