my monday

askum hye blogger welcome back to me :) 
osh hari ni aku dah start mula blogger balik insyallah besok tak..haha tengok masa la kan..now little buzy la for this puasa yang akan datang..korang pun mesti sama kan..tak kan la bulan puasa sampai korang nak rilex macam tu je..mesti nak cari duit lebih right...so macam tu lah aku jeng jeng jeng....
so hari ni kan,aku rasa best lah jugak pasal apa??ha ni aku nak story lah ni..jom2 read it :) 


pagi tadi aku balik aku terus tidur,tak banyak cakap..letih kot badan ni..then tengahari my bestie girl ira sent me sms ajak hang out..miss lama tak jumpa..of coz lah kan member lepak aku tiap2 minggu..haha sambil aku tidur,aku balas mesej dia..bengong gak kan..then tengahari sebelum aku keluar aku tengok cerita telenovela marimar..




episode final kan..wahh dengan semangat cinta marimar kat sergio sanggup dia bahaya kan nyawa dia selamat kan anak dia cruzita dengan sergio..fuhh tapi tak masuk akal kejar angelica dari malam sampai ke pagi..spoill gila..haha tapi tape lah,angelica dah mati..yang paling sweet,last2 tu,time dorang kahwin tu,so sweet la weyhh..cair beb hati keras aku ni..haha memang best telenovela marimar ni...lepas tu aku siap2 lah kan keluar jumpa ira..farah pun sudah tahu then aku dengan style kampung ku,memakai seluar pendek,berbaju t shirt dan sweter warna hitam,mp4 di tangan,aku pun bergerak umpama seorang wira power rangers..choi hahaha...


aku dengan ira pun jumpa kat time's square,ingat nak tengok filem FLAT 3A,tapi cancel,pasal terlalu lambat pulak time nye..7.15 malam..aku pukul 9malam nak ade depan tv nak tengok cerita juvana..hmm aku pun kaw team dengan ira,kami tengok filem harry potter the dead hollows part 2...




aku amik 3D nye..sebap awal sikit pukul 5.40..kalau tak nak tunggu pukul 7.40 aku malas eyyhh..so sementara menunggu tu,apa lagi,kitaorang pergi makan dulu lah..haha lepak2 jap,borak2,gosip2 maklum lah aku dengan ira ni dah macam ape dah kan...mesti ade saje cerita kitaorang..haha aku tak pernah layan cerita harry potter ni tapi tak tahu tibe2 je aku layan filem ni,aku ikut jelah...so not bad lah filem ni..tapi yang kelakar nya babak akhir harry jadi bapak..nampak tua siall..haha phuii siall lahh..haha...


then aku dengan ira pergi makan mcdonald..masing2 terasa nak makan..sanggup jalan kaki dari times square ke sungei wang..tak nak mcd kat ts sebap leceh nak beratur ramai..kat sw tak ramai,senang sikit..hehe kami lepak lagi sekali kat mcdonald sungei wang yezzzzaaaaa 




haha lepas tu kami pun gerak la balik kan..lagi mau tunggu ape..time aku gerak nak balik aku rasa jam dah pukul 8.45..naseb baik sempat woo sampai rumah,dapat jugak aku tengok cerita juvana..episode terakhir jugakk...tak sangka warden jahat sial..cam kimak perangai..haha botak taiko last2 minta maaf kat daim..haha daim memang terer la kan..orang dah tikam tapi lembut je lagi,boleh maaf kan orang..haha memang orang ingat lah sampai bila2.tapi part last tu,sedih pastu daim jadi cikgu kat sekolah tu balik..haha memang tak boleh blah..juvana memang cerita terbaik lah...




lepas habis juvana aku siap2 lepak mekong tempat kerja aku..tunggu pukul 1,masuk kerja dengan cepat nya aku bukak wrestling..wwe money in the bank ladder match..haha john cena dah kalah habis lah kena fired dengan mcmohan..haha tak sabar nak tunggu wrestling besok...bagggguuuuuusssssssssssssssssss :) 



so this is it...ini je cerita aku hari ni..sekarang ni aku tengah kerja lah kan,tak kan nak story gak,tak mau lah..haha yang penting hari ni aku rasa puas and happy..lagi2 aku duk menyakat farah kan..hehehe sayang awak lah baby ;) nanti jumpa lagi blogger..kerja pulak..see yaa........

No comments:

Post a Comment