malaysia vs chelsea



askum hye whats up..selamat malam u all..haha korang mesti dah tengok malaysia vs chelsea tadi kan??korang puas hati ke tak??kalau tanya aku,aku puas hati..sebap apa,sebap hari ni harimau malaya dapat asak chelsea kaw2 punya..haha sikit2 jatuh,sikit corner kick,sikit2 kena langgar ayam..tapi yang aku tak puas hati,gol ape atas line macam tu..aduh tapi betul la aku cakap aku puas hati dengan cara harimau malaya punya game..betul2 padu,serbu terus takde tunggu2,ade chance terus sebat..kalau tak malaya dah boleh dapat 2gol dah..tapi sayang takde luck...but semua harimau2 malaya ni muda2,padu2,kecil2 cili api,tahniah harimau malaya,tak dapat gol pun janji dapat asak chelsea kaw2...haha go malaysia go :) 



gagah perkasa harimau malaya kecil bukan sebarang kecil kecil2 cili api tenaga padu..
syabas harimau malaya 

No comments:

Post a Comment