final july

hyee all what's up..nak story lah pasal final july aku semalam kan...ape yang aku buat semalam,kat mana,dengan siapa sebap semalam aku tension lagi kot..so macam biasa balik semalam aku dengan member bilik aku ijal pergi beli makan kat kampung baru,nasi kerabu la bhai..haha otw nak balik terserempak dengan jambul dengan yang lain2,baru aku ingat dorang nak pergi ulu yam..aku pun balik rumah dulu jap,tukar baju seluar semua kami pun bergerak ke tempat yang ingin di tuju..dah macam need for speed si ijal ni pecut bawa motor..haha goyang aku kan kalau2 ******* ke kan..mana lah tahu malang tak berbau..uhuhu then sampai kat ulu yam,nak cari budak2 ni dah lah susah kat mana dorang parking motor pun aku tak tahu,dari ulu yam sampai ke kampung pasir kat ulu yam baru pulak aku dengan ijal perghh..sampai aku jatuh dari moto pulak tuu..kena gelakk dowhh...wttttuuuuuutttttt.....last2 harapan nak mandi macam kecewa jew aku pun ajak jelah ijal balik senang habis cita..time nak balik tu lah baru nampak motor dorang...aku pun exited aku pun cepat2 cari dorang jumpa pun..ramai gak yang pergi ni fuhh rasa syok lah sikit..haha release tension siot.....



tak pasal2 je kan hahah


ni time aku dengan jambul dah sejuk ni


peace all 


yang 2orang tu dah jadi perenung negara haha 


ko jal kalau dah pos nak amik gambar bukan main lagi :D 

agak berjam kitaorang mandi baru kitaorang gerak sebap asar nak pergi rumah ejop ade kenduri tahlil...tapi sampai2 rumah,bom takde banyak cerita aku bukak selipar aku terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz....letih kot tak tidur2 lagi...agak2 2jam aku tidur ejop call amik aku kat mekong...pergi lepak2 makan2,huha huha kejap dengan petok syahmi semua,aku gerak balik..rehat jugak lagi 1jam bos dah call kejut aku masuk kerja..adess memang tak cukup rehat lagi..besok dah la nak pergi bundle bukak bundle..tape2 janji kena buat jugak..hmm kira final july aku menyeronok kan lah..dia pun dah padam gambar2 aku,kat blog,kat fb sakit hati pun ade kan,cakap sayang tapi dia buat aku macam ni..ish terasa terhina je aku kat situ..aku duk mandi sana pun duk ingat kat dia..huh !!!! dahlah dia pun buat dono pasal aku dah buang aku macam tu relationship kat fb elok2 ade dia pun pergi buang..nak buat cam na kan..nasib budak malang macam aku arghhh sudah lah...aku pun tak tahu ape dia fikir lah..hope dia ok sahaja sudah selamat puasa semua :) 

No comments:

Post a Comment