edit blog sampai tertidur


askum hye blogger good morning semua nye :) 
wahh ngantuk lah,sebap baru je terjaga tidur kot..tengah keje tapi boleh tidur pulak kan..gila aku ni..haha tapi korang mesti tak faham kan macam mana..haha here's the story 


    start pukul 12tadi,aku terus bukak blog,sebap tak boleh nak tengok wrestling,so tak tahu nak buat ape,aku try blogwalking..then ntah macam mana aku rasa nak jahanam kan blog aku ni.so aku try destroy it haha..from right there aku cuba edit background,masuk kan gambar,lagu2,tukar tuto itu ini,then hasil nya macam ni lah yang korang tengok sekarang..but mesti heran,kenapa bapak lama sampai time macam ni baru nak siap..!!mana tak nya,rasa ngantuk aku tidur kejap tadi,sampai aku tak tenang nak tidur lah..ishh..then aku sambung balik kerja aku bam paradam pam pam siap jua akhir nya blog aku ni..well maybe buruk jugak kot..tak tahu lah terpulang pada mereka yang blogwalking :P ape pun komen korang tq so much ok..ahh letih2...

No comments:

Post a Comment