my saturday day

askum hye2...
osh nak story pasal hari sabtu aku yang boleh di kata kan agak happy dan not much la..pasal ada la sikit yang terkesan kat hati aku kan...kan kan...haa..
aku kena paksa dengan ira (BFF) untuk teman dia keluar pergi celcom,then lepak tengok wayang..dia belanja pulak tu..aduh malu gua beb,ne yo kena belanja dek owang lain..


mana nak taruk muka ni..nasih baik tak ada wartawan...haha aku pun dah lama tak jumpa ira sebap dia sorang jelah yang aku ada selalu untuk story masalah aku..kitaorang pun rapat but aku respect dia coz dia ada bf dia dan aku still sekor tunggu cik farah kesayangan aku ni datang minang aku :P (gatal nya and ngade nya bak kata farah la)....
aku dengan ira jumpa then kitaorang pergi makan dulu kat fucort time square kat bawah tu,kebetulan jumpa abang aku tengah buat show pulakk..ishh usher live in kl dalam plasma tv je beb..bangga aku :P 
dengan selamba gadek nya aku pun say kat abang aku "hoi"...
dia balas "dj got us falling in love again"...ehh tak faham bahasa ke usher ni..haha padahal tengah nyanyi lagu dia tu..hehe..so ira makan yongtaufu aku pulak makan soya bean air...hebat tak??


borak makan borak makan kitaorang gerak pergi pavilion untuk jumpa geng kitaorang yang lain..jalan2 punya jalan ter serempak dengan kawan kampung satu lepak tepi jalan kena langgar bas dulu..ya allah macam tak caya aku diaorang kata aku makin "cerah" dan makin sasa...tang sasa tu aku setuju tapi tang "cerah" tu aku rasa nak bagi kaki saiz 25 incredebel hulk nya...siot nye kawan..haha biasa sakat sukut...
kitaorang pergi karoke kawan aku belanja 2jam amik ko,suara aku yang mula2 macam arwah achik spin sekali jadi suara ramlu sarip..hoo tak larat aku..jam 10malam baru aku balik..haha pukul 1pagi aku masuk kerja..and hari ni hari jadi baim..hehe telur tepung apa ada hal...aku dengan budak2 dah set kejap lagi nak serang baim kaw2 nya..


ha pukul 3pagi la aku rasa baim dah kena serang dengan askar2 taliban..haha aku dengan sepantas kilat capai nset aku pun terus merakam segala kejadian yang berlaku di tempat kejadian..no chance in hell all them..together with me kena juga..ohhh shit aku tengah kerja la weyh tapi nak buat macam mana kan,hari jadi kawan2,so layan kan...aku target budak2 mana yang belum kena kasi 1kali...jadi aku pun kerja dengan keadaan baju dan seluar cop kek dan telur dan tepung...terbaik...



haha selamat hari jadi baim semoga allah murah kan rezeki kamo dan panjang kan umur kamo sihat selalu dan semoga mendapat yang terbaik didalam hidup..all the best bro...

No comments:

Post a Comment